Gyakori kérdések

Miért van szükség bejelentkezésre? 

 Bejelentkezés nélkül csak keresgélni tud az ajánlatok között, azonban nincs jogosultsága licitálni. Licitálni csak névvel lehet. Tudnunk kell, hogy ki Ön, hogy a sikeres licitálás után kapcsolatba tudjunk lépni Önnel. Amennyiben sikeresen licitál egy árucikkre, és Ön viheti el, akkor e-mailen keresztül kap értesítést. Adatainak kezeléséről további információkat kaphat honlapunk „Részvételi szabályok" pontja alatt.

 

Milyen előnyökkel jár a bejelentkezés?

 Lehetősége nyílik megfigyelni az ajánlatokat. Miután bejelentkezett, a saját profilban elérhető a Figyelt termékek gomb. Minden „megjelölt" ajánlat tárolódik a „Figyelt termékek” alatt, és az árverés végéig ott is marad (ez nem jelent ajánlattételt). Ha licit érkezik az Ön által kiszemelt termékre, arról e-mailben tájékoztatást kap.

 

Hogyan történik egy árverés?

 Ön bejelentkezik a www.topaukcio.hu oldalon, és licitál a kívánt árucikkre.
Amennyiben egy árucikk esetében egy másik ajánlattevő magasabb ajánlatot ad, akkor Ön e-mailen keresztül kap értesítést. Így Önnek lehetősége van azonnal egy magasabb ajánlattal reagálni, és aktív marad az árverésen.
Közvetlenül az árverés befejezése után e-mailben tájékoztatást kap arról, ha az Öné lett az árucikk egy nyertes e-mailben, melyben megtalálja a fizetéshez szükséges információkat.
Az áru kifizetése után személyes tanúsítványt kap, amellyel átveheti a terméket. Ez a gyors, biztonságos és egyszerű lebonyolításban segít Önnek.

 

Az internetes oldalak furcsán néznek ki.

 Az internetes oldal Microsoft Internet Explorer 7, Chrome, Mozilla Firefox 4 böngészőknek vagy azok későbbi verzióinak megfelelően vannak beállítva. Amennyiben az oldal elcsúszva jelenik meg, akkor azt javasoljuk, használja a fenti böngészők aktuális verzióit. Ezek díjmentesen letölthetőek az internetről. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a böngésző engedélyezi a cookie-kat. A cookie-k biztosítják, hogy ne veszítse el a kapcsolatot ehhez az oldalhoz, amíg Ön be van jelentkezve, és az árverésen licitál. A cookie-k engedélyezéséhez kattintson a Szerkesztés menüben a Beállítások almenüpontra. Kattintson a Bővített, majd a cookie szóra. Itt kattintson a Minden cookie engedélyezése gombra. Microsoft Internet Explorer 5 és 6: Az Internet Explorer 5-tõl kezdődően a cookie-k beállítása a „Biztonság" pont alatt található. -> Eszközök -> Internetbeállítások -> Biztonság -> A zóna biztonsági szintjének beállítása (a „közepes" szintet ajánljuk). Kérjük, görgesse le a képernyőt addig, amíg a cookie ponthoz ér. Itt állíthatja be, hogy engedélyezi-e a cookie-k használatát. Kérjük, kattintson a „Mentett cookie-k elfogadása" és a „Cookie-k elfogadása esetenként" pontoknál az „Aktivál" gombra.

 

Hogyan találom meg a kívánt árucikket?

Az árucikkek között a következők szerint kereshet:

a főoldalon:

A részletes keresőben pedig:

alapján.

 

Hogyan tudhatok meg többet a felkínált árucikkről?

 Amennyiben az Ön számára nem elegendő az árucikk leírásában található információ, akkor közvetlen kapcsolatba léphet a termék eladójával. Az elérhetőségek közül használhatja a telefonszámot vagy akár a címet is. Amennyiben szeretné megtekinteni az árut, akkor kérjük, látogasson el az eladó üzlethelyiségébe. Ezt a lehetőséget mindenképpen ajánljuk, hiszen Internetes vásárlásról van szó, és ezzel a lépéssel Ön könnyedén ellenőrizheti, valóban az Önnek megfelelő termékre licitál.

 

Mennyi a minimális ajánlat?

 A minimális ajánlat mértéke az egyes árucikkek esetében eltérő. Minden termék auciós adatlapján láthatja az árverés pillanatnyi állását. Ha még nem érkezett licit a termékre, akkor a minimális ajánlat megegyezik a termék kikiáltási árával. Ha már tett ajánlatot valaki Ön előtt az árucikkre, akkor pillanatnyilag vezető ajánlatot legalább egy licitlépcsővel (min. 300 Ft-tal) túl kell licitálnia.

 

Hogyan tehetek ajánlatot a kívánt árucikkre?

 Adja meg azt a legmagasabb összeget, amelyet kész kifizetni az árucikkért. Az automata árverező az Ön által megadott legmagasabb összegig tesz ajánlatokat, azonban minden esetben csak olyan értékkel növeli az ajánlatot, hogy az árucikk árát a lehető legalacsonyabban tartsa a leütésig. Amennyiben egy másik licitáló (később) pontosan azt a licitmaximumot adja, mint Ön, Öné lesz a termék, a legmagasabb ajánlott áron, mivel Ön tette meg hamarabb ezt a licitösszeget.

 

Mikor lehet kezdeni a licitálást?

Licitálni a bejelentkezés és az adott árverés kezdete után lehet. Ezt megelőzően mindig az előző aukció termékei között keregélhet az oldalon. 

 

Egyszerre hány árucikkre lehet licitálni?

 Amennyire szeretne. A különböző árucikkek árverezése egymástól függetlenül történik. A zárás időpontja szintén termékenként eltérő, pontos információt a termék mellett talál. Ennek megfelelően minden árucikket megvehet, amelyre ajánlatot tesz.

 

Mit tegyek, ha a licitemnél magasabb összeget ajánlottak?

 Az árverező megteszi az ajánlatokat az Ön által megadott legmagasabb összegig. Amennyiben a többiek magasabb összeget ajánlanak, akkor e-mailben kap erről tájékoztatást. Újabb ajánlatot kell tenni, és új legmagasabb értéket kell megadni, amennyiben továbbra is részt kíván venni az árverésen.

 

Többet ajánlottam, azonban csak egy kisebb összeget látok.

 Minden ajánlat mögött található egy automata árverező, amely csak annyit ajánl, amennyi éppen ahhoz szükséges, hogy az élen maradjon. Amennyiben egy másik érdeklődő többet ajánl, akkor az Ön árverezője az Ön által megadott legmagasabb értékig tesz ajánlatokat Ön helyett.

 

Visszavonhatom az ajánlatomat?

 A megadott ajánlat kötelező érvényű és visszavonhatatlan. Ezzel egyetemben Önt vásárlási kötelezettség terheli azon termékek, szolgáltatások tekintetében, ahol Ön kínálta a legmagasabb összeget.

 

Mikor tudom meg, hogy én nyertem-e?

 Közvetlenül az árverés befejezése után e-mailben tájékoztatást kap arról, hogy az Öné lett-e az árucikk. Amennyiben nem érkezett e-mail, de úgy látja, Ön nyert, kérem, küldje el a nevét és az ajánlat számát a topaukcio@russmedia.hu címre!

 

Hogyan fizetek?

 Átutalással a nyeremény értesítő e-mailben megadott bankszámlaszámra. Mivel az aukció lebonyolítója a Russmedia Kft. és a Szuperinfó Média Kft, így az egyes termékek, szolgáltatások eltérő kiadótól származhatnak. Ennek megfelelően elképzelhető, hogy két vagy több termék esetén Ön külön e-mail értesítést kap, és eltérhetnek a számlaszámok. Minden árucikk esetében külön kell utalást indítani. Közös utalást csak akkor indíthat, ha ugyanattól az eladótól vagy kiadótól vásárolt különböző árucikkeket. Személyesen is befizetheti az adott bankban az e-mailben megjelölt számlaszámra a megnyert termék(ek) vételárát.

Bankkártyával is fizethet oldalunkon, ezt bejelentkezés után saját menüjéből érheti el a megnyert aukciók pontnál.

 

Mi lesz a Tanúsítvánnyal?

 Amennyiben az ajánlatban nincs más megadva, akkor a tanúsítványt a vásárlás dátumától (az árverezésen történő megszerzéstől, tehát adott aukció utolsó napja) számítva fél éven belül lehet beváltani.

 

Az ÁFA-t még hozzá kell adni?

 Nem kell külön adót fizetnie, minden árucikk ára tartalmazza az ÁFA-t.

 

Mint ipart folytató személynek szükségem van számlára?

 Minden árucikk vagy szolgáltatás esetében, melyet kereskedőn keresztül értékesítünk, tanúsítványt adunk, a számlát az Áfa összegével együtt a termék felajánlója adja. Magánszemélyek esetében is ugyanígy járunk el.

 

Hogyan juthatok az árverésen vett áruhoz?

 Az áru kifizetése után tanúsítványt küldünk Önnek e-mailben. Ez a tanúsítvány jogosítja fel arra, hogy elhozza az árut a tulajdonostól. Személyesen is felkeresheti az eladót, vagy adott esetben telefonon is felveheti vele a kapcsolatot.

 

Az árucikket nem tudom személyesen elhozni.

 Amennyiben messze lakik az eladótól, akkor kérje, hogy postai úton küldjék el az árut. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a termék eladójának önkéntes szolgáltatása, és az árverésen megadott ár nem tartalmazza a postai és csomagolási költségeket. Utazás és hotelszolgáltatás esetén a felajánlónál foglalást kezdeményezhet.

 

Elveszítettem a tanúsítványt.

 Kérjük, forduljon a következő címhez: topaukcio@russmedia.hu
vagy a telefonos forródróton kérhet segítséget.

(Munkaidőben! Hétfő-péntek: 8-17 óráig): 06-20 / 320-2948

 

web: fps webügynökség